Bestellen

Wanneer u bent ingelogd kunt u uw bestelling terugvinden in uw account. U ontvangt altijd een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Controleer uw spambox als u deze niet hebt ontvangen. Geen e-mail, maar staat uw bestelling wel in uw account? Dan is uw bestelling verwerkt.

Hoe plaatst u een bestelling?
U plaatst een bestelling eenvoudig in enkele stappen:

-Selecteer uw product(en) en klik op “winkelwagen”.
Meer bestellen? klik op “terug naar winkel”.
Controleer de items in uw winkelwagen. Als alles klopt, klikt u op ‘betalen’.

Kies ‘inloggen of registreren’ zodat u altijd inzage hebt in uw bestellingen.
Vul alle nodige bezorg- en contactgegevens in. Nadat uw betaling is geregeld, is de bestelling voldaan.
U ontvangt een bevestiging van de bestelling per e-mail.

Bestelling wijzigen of annuleren
Eenmaal geplaatst kan u uw bestelling niet meer wijzigen. Als uw bestelling nog niet verzonden is, kun u deze nog wel annuleren. U kunt hiervoor het beste zo snel mogelijk telefonisch contact met ons opnemen, of een e-mail sturen naar info@uwkastopmaat.nl

Adres wijzigen
U kunt uw standaard bezorgadres aanpassen in uw account bij ‘Afleveradres’.
Wilt u het afleveradres wijzigen van een bestelling die u al hebt geplaatst? Neem dan contact op met onze klantenservice of stuur een mail aan info@uwkastopmaat.nl

Gestelde vragen:

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling. Wat nu?
Als u voor u bestelling hebt betaald, maar geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kunt u het beste een mail sturen naar info@uwkastopmaat.nl. of gebruik onderstaand contact formulier.
Wij zoeken z.s.m. uit wat er aan de hand is met uw bestelling.

Kunnen wij u verder helpen?

Stel hier uw vraag of laat een reactie achter.


Uw gegevens

Vertel ons hoe we contact met u kunnen opnemen.


indien van toepassing

Pin It on Pinterest